Рубрика: Без рубрики

Ելք ստուգատես

Ողջու՜յն , ես Սայադյան Մարիան եմ , սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի  Հարավային  դպրոց-պարտեզի 3.3 դասարանում ։  Մի փոքրպատմեմ իմ սեբաստացի լինելու մասին ։ 2017 թվականից  դարձա սեբաստացի , երբ ծնողներիս ընտրությամբ և օգնությամբ առաջին անգամ եկա Հարավայինդպրոց-պարտեզի նախակրթարան 2-4 տարեկանների խումբ։ Նախակրթարանիցտեղափոխվեցի 5 տարեկանների խումբ , « Իմացումի հրճվանք» ծրագրով հասամինչև ուսումնական երրորդ տարի։ Այս երեք տարիների ընթացքում ձեռք բերեցիշատ գիտելիքներ , բառուսուցման շնորհիվ դարձա տառաճանաչ , ձեռք բերեցիմաթեմատիկական հմտություններ , հիմա կարողանում եմ շատ լավ կարդալ , պատմել,  լուծել  խնդիրներ , տրամաբանել և հաշվել։ Սովորեցի նաև անգլերեն ևռուսերեն ։ Իմ ընկերների և դասավանդողների հետ շատ-շատ ճամփորդել ենքՀայաստանով մեկ , ճանաչել և ծանոթացել ենք մեզ շրջապատող  տարբերտեսարժան վայրերին։ Իրականացրել ենք շատ ծեսեր  ։

Ամփոփեմ 2021-2022 ուսումնական երրորդ տարին ։ Ճամփորդությունների շնորհիվ ո՛չ միայն ճանաչում եմ ինձ շրջապատող աշխարը , այլ ձեռք եմ բերում նոր գիտելիքներ , իսկ արդեն իմացածը՝ ամրապնդում։ 

Ճամփորդություն՝

Ծես իրականացնելիս անցնում ենք  շատ երկար ուսուցողական փուլ , նախուսումասիրում ենք ՝ որ շրջանի ծես է , երբ և ինչպես է փոխանցվել մեզ, ծեսից ինչն էպահպանվել , իսկ ինչը ՝ վերափոխվել։ Սովորում ենք ծիսական  երգեր , կատարումտեխնոլոգիական  աշխատանք , իսկ վերջում խաղ — երգի միջոցով իրականացնումծեսը։

Ծեսեր՝

Մաթեմատիկան  սկսել ենք խաղով, հիմա էլ շարունակում ենք խաղալով կատարելվարժություններ , լուծել խնդիրներ , տրամաբանել և սովորել։

Մաթեմատիկա՝ 

 Մեդիահմտություն և 5 տարեկանները միասին ստացվում է « Իմացումի հրճվանք »։Դեռ  ուսումնական առաջին տարում  սկսել ենք  այս ծրագրով մուտքագրել տառեր ևթվեր։ Սկզբում սովորել ենք paint նկարչական ծրագիրը , հիմա արդեն տիրապետումենք  paint, word,  excel, power point ծրագրերին։

Մեդիահմտություն՝ 

Ես և իմ շրջակա աշխարհը։ Ոչ միայն ծանոթանում  ենք մեզ շրջապատողաշխարհին  այլ նաև սովորում ենք պահպանել այն։ Ես և մայրիկս մասնակցեցինք համապետական շաբաթօրյակին նաև էկոտուր նախագծին, մաքրեցինք Հարավիբակը , տնկեցինք վարդեր և ծառեր։ Ես մաքուր եմ պահում իմ շրջակա աշխարհը։

Ես և իմ շրջակա աշխարհը՝

Ես կարդում եմ ՝

Ընտանեկան դպրոց՝

Աթաբեկ Խնկոյան։

Նկարեցին ես և իմ քույրիկը, իսկ կարդացին իմ մայրիկը և հայրիկը։

Մարզական՝


Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում