Рубрика: 2022-2023 ուստարի, Ուսումնական երկրորդ տարվա աշխատակարգ

Շաբաթվա աշխատակարգ 14.11-18.11

« Սեբաստացու օրեր» կրթահամալիրի տոն . նախագծեր և ամփոփումներ

Երկուշաբթի

08:30-09:00 Սովորողների դիմավորում 

09:00-09:20 առավոտյան ընդհանուր պարապմունք 

09:20-10:05 մայրենիի հմտությունների զարգացում

10:10-10:50 մաթեմատիկա

11:50- 11։10 սննդի կազմակերպում

11:10-11:50 ռուսերեն

11:50-12:35 հեծանվավարություն

12:35-12:55 ընդմիջում 

13:00-13:35 Հարթակում ծնողն է. մանրադիտակից այն կողմ...

13;35-17:00 երկարացված օր

Երեքշաբթի

08:30-09:00 Սովորողների դիմավորում 

09:00-09:20 առավոտյան ընդհանուր պարապմունք 

09:20-10:05 մայրենիի հմտությունների զարգացում  , Ղազարոս Աղայան« Մանուշակ » 

10:10-10:55 մաթեմատիկական հմտությունների զարգացում

11:00-11:45 Ընտրությամբ գործունեություն

11:50-12:35 Ես և շրջակա աշխարհը

12:35-12:55 ընդմիջում

12։55-13։35 Անգլերեն

13։35-17:00 երկարացված օր

Չորեքշաբթի

08:30-09:00 Սովորողների դիմավորում

09:00-09:20 առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

09:20-10:05 միջավայրի խնամք, բակային աշխատանքներ

10:10-10։55 մայրենիի հմտությունների զարգացում, լեզվագործունեություն

11:00-11։15 սննդի կազմակերպում

11:15-11:45մաթեմատիկական հմտությունների զարգացում

11:50-12։10 զարգացնող խաղեր

12:10-12:35 Շախմատ

12:35-12:55 ընդմիջում

12:55-13:35 անգլերեն

13։35-17։00 Երկարացված օրվա ճամբար

Հինգշաբթի

08:30-09:00 Սովորողների դիմավորում

09:00-09:20 առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

09:20- 10:05 մաթեմատիկական հմտությունների զարգացում

10:05-11:00 Հարթակում ծնողն է

11:00-11։15 սննդի կազմակերպում

11:15-11:45 տրամաբանական խաղեր

11:50-12:35 երգ

12:35-12:55 ընդմիջում

12:55-13:30 Մայրենիի հմտությունների զարգացում․ բանաստեղծության ուսուցանում

13;35-17:00 Երկարացված օրվա ճամբար

Ուրբաթ

08:30-09:00 Սովորողների դիմավորում

09:00-09:20 առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

09:20-10։05 ռուսերեն

10։10-10։55 Մայրենիի հմտությունների զարգացում․ ընթերցանություն

11:00-11:45 ընտրության գործունեություն

11:50-12:35 մաթեմատիկական հմտությունների զարգացում

12։35-12։55 ընդմիջում

12։55-13։35 անգլերեն

13;35-17:00 Երկարացված օրվա ճամբար

Оставьте комментарий